Gothic Thursday

Har nyss ätit frukost, städat upp lite, och ska nu börja förbereda för dagen. Har ett möte kl 14.30, efter det så är det eventet på Ego Estetica som gäller. Får sällskap idag dit, vilket ska bli riktigt roligt. Vem får ni se lite senare.. om jag får ta en bild, får nog leka paparazzi. 

Sitter och funderar på vad man ska ha på sig dessutom.. har lite dåligt med inspiration känner jag om jag utgår ifrån min garderob. Hittade bilden nedan.. ska se vad jag kan få ihop. Ni får se sen! ;)



Just ate my breakfast, and been cleaning up a bit, now it's time to prepare for this long day. Have a meeting by 14.30, and after that the event for Ego Estetica is starting. I will get awesome company, which will be a lot of fun. Who that is, you'll see later, if I might take a picture.. or else I will act paparazzi.

Sitting here and thinking about what to wear tonight. Not to dressed up, and not to casual I think.. something in between, gothic of course. Hm, found this picture.. let's see what I can make out of it. I show you later! ;)

 By Cupcakegoth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0