Friday!

Fredagen är redan här, jag hinner knappt med. 
Sitter och jobbar med företaget, kommer ske några små förändringar men det kräver en hel del jobb,
så det är vad min förmiddag kommer gå till. Sen ska jag träna, och ikväll är det dags för spelning.

Vi kommer spela kl 20-22 på restaurang/krog Upp eller Ner här i Ystad, och det är lönefredag, så det kommer bli ordentligt med fest. Ni som inte har annat för er och är i närheten, kom förbi. 
 
Nu ska jag gräva ner mig i allt pappersarbete igen, vi hörs senare ♥



Friday is already here, I don't get it! 
Working with my company right now, will make some changes this year, small changes, but a lot of work.
So that's what I will do a couple of hours, later it's time for the gym and after that; gig! 

We will play at the restaurang/pub Upp eller Ner tonight from 20-22 here in Ystad. Will be a lot of party tonight, and all of you who are nearby and have nothing to do, come to us. It will be fun! 

Time to dig in to the paperwork again, talk to you later sweet dolls. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0