Denna måndag!

Det var en fantastisk känsla att vakna upp till att vara så pigg. 
Har inte känt mig pigg på ett bra tag faktiskt, men efter det lilla migränanfallet
igår så var det precis som om det rensades ut en massa skit, skönt.

Har haft fullt upp idag hittils, skrivit under lite papper, skickat iväg, ringt samtal, varit och handlat massor av mat (äntligen!), så nu resterande av dagen blir det bara massa Eleine-jobb. Känns så underbart.

Bjussar på en bild från min plåtning med Ave Satanas sålänge, det är verkligen kritvitt utomhus idag här också, så den känns ju rätt i tiden...



It was actually an amazing feeling waking up today, I wasn't tired! 
Haven't felt like this for a long time, and it was just like the migraine last night cleaned out a lot. 

Have had so much to do until now today. Signed under some papers, sent that away, phone calls,  been shopping some food (finally!), and now the rest of this day will only be Eleine-work. Feels so wonderful.

Give you a picture form the photo shoot for Ave Satanas. It's white outside here today too, and really cold, so it's right in time..

 Model: Eleine
Photo: Gisela Ackerup
Brand: Ave Satanas

Kommentarer
Postat av: Voluptas

Jag har också stora problem med migrän, men har ett litet tips som jag tänkte kanske kunde hjälpa dig. Jag har testat mig fram, och detta funkar för mig om jag är snabb nog med medicinen när jag känner av ett anfall. En värktablett (valfri), en eeze och en tablett mot illamående som tex prostafen mot åksjuka. Hoppas du mår bättre och du får ett migrän fritt 2014! :)

Svar: Tack söta du! Efter att jag slutat med p-piller så försvann det mesta av min migrän, istället för en gång i veckan händer det 1-4 gånger per år! Himla skönt. Har utskrivet Naproxen tror jag det heter, en halv tablett hjälper fruktansvärt mycket. Värken försvinner och man blir mest slö.. Inget annat har hjälpt tyvärr, men du vet hur himla seg man blir fast man tagit tabletter. Man blir lite slagen.
Tack för din kommentar, du är för söt! <3
Eleine

2014-01-28 @ 06:02:26
URL: http://voluptas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0