Being Creative

Har ni alla haft en fin dag? Jag har. Har jobbat med allt möjligt ang. projektet vi sysslar med, så har verkligen varit kreativ, eller är.. jobbar fortfarande. Fått börja lära mig InDesign och måste erkänna att jag tycker det är fruktansvärt roligt, blir riktigt bra det här. 

Imorgon är det studiodags igen för oss, sen på torsdag bryter vi studioarbetet och åker iväg mot Malmö för att införskaffa nödvändigt material till en plåtning som har med projektet att göra. Plåtningen kommer inte innehålla mig denna gången, så är väldigt spännande. Vill berätta allt just nu, men måste hålla mig ett tag till. Ni kommer få se, och jag tror ni kommer gilla det. ♥



You all had a good day? I have! Been working with many different kinds of things in this project today and I've been creative in so many ways.. or I am. Working with InDesign right now and I think it's so fun! This will turn out pretty good. 

Tomorrow it's studio again for us, and this thursday we're take a break from the studio to go to Malmö to get some things we need for a photo shoot. This time the photo shoot is not about me, but it's about this project... So want to tell you like EVERYTHING, but I can't right now, I have to wait. But I think you will like it. ♥
 
Kvällsinspiration.Evening inspiration.
 
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Vad heter ni? finns det något med er på t.ex Youtube man kan kolla på? :)

Svar: Jag heter Madeleine Liljestam, och finns nog något på youtube du kan hitta. Men det vi spelar in nu är inte släppt ännu, det kommer detta året. Så håll ut, det är tusen gånger bättre än allt som går att hitta. <3 ;)
Eleine

2014-01-14 @ 22:23:25
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0