American Horror Story

Efter frukosten och lite slappande framför en serie, så tänkte jag att man nog behövde lite luft. 
Gick ut för en promenad, efter två minuter ångrade man sig lite. Hade klätt på mig jättemycket, och frös som tusan. Det är riktigt, riktigt kallt här. Längtar verkligen till våren något enormt. 

Har ni sett American Horror Story förresten? Varje säsong har en ny story. Vi har nyss sett färdigt den första, den var så sjukt bra så man kunde inte slita sig. Se den! Ni som har Netflix, där finns redan två säsonger. Massor av inspiration.

Vad ska ni hitta på denna lördag? ♥



After the breakfast and some relaxing to a great tv-series we're watching, I was thinking about getting some air. Went out for a walk, after like two minutes I wanted to go inside again, haha. We did take a longer walk than two minutes, but I really had dressed warm and still I was freezing my butt of. Really long for the spring.

Have you seen the American Horror Story btw? Every season has a new story. We just finished the first season, and it was so good that I just didn't want to turn it off. Watch it. For you who have Netflix, there is two seasons out already. Lots of inspiration.

What are you up to this saturday? ♥

 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Jag var också helt frälst i första säsongen, och jag fick värsta crushen på han som spelar Tate Langdon :3 Men jag tyckte det kändes konstigt i säsong två att det var samma skådisar men helt ny handling!

Men här blir det också serier ikväll, Criminal Minds närmare bestämt :)

2014-01-25 @ 17:18:38
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

You are up for a treat om du ska se nästa säsongerna med! :D

Svar: Oh yes, I've noticed! Haha ;)
Eleine

2014-01-27 @ 07:53:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0