7 januari '14

Goooood morgon! 

Jag vaknade tidigt. och kunde verkligen inte somna om. Jag hade en fruktansvärt hemsk dröm, som var så otroligt verklig, så jag kunde knappt skilja på dröm och verklighet för någon sekund. 

Men, nu har jag nyss njutit av en lång och god frukost. Ska börja göra mig iordning, slänga in en tvätt och sen upp till studion en runda och förbereda lite inför imorgon.

Hörs senare! ♥



Goooood morning! 

I woke up very early, and I couldn't sleep after that. I hade such a horrible dream, and it was so real. I didn't know what was a dream and real life for a second. 

But, just ate an amazing breakfast, and soon I'm gonna get ready, and head for the studio to prepare for tomorrow.

Talk to you later! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0