21 januari '14

Gooood morgon alla fina! 

Efter en fantastisk gårdag, så har jag en mer självständig dag med massor av jobb. Ska hinna uträtta en del ärenden också, så jobbar av några timmar i InDesign och Photoshop nu fram till lunch, sen ska jag också bege mig ut i det kalla rusket.. 

Här får ni en liten tjuvkik på vad jag sitter och sysslar med just nu.



Goooood morning sweet dolls! 

After an amazing day yesterday, I'm working a bit more independent today with a lot of work. 
Have to run some errands to, so when I'm done working with InDesign and Photoshop until lunch, I will get out in this cold weather to..

Here's a little sneak peak of what I'm working with right now.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0