When Dreams Become Reality


Tack till kära Türel från Turkiet som skickade denna bild. Sådant gör mig än en gång så otroligt lycklig. 
När man kämpar, och kämpar, extremt mycket varje dag för att nå sina mål, så känner man sig verkligen bortskämd som har så fina följare och fans redan. Som uppskattar det man gör, och värdesätter ens arbete.
Det är att uppnå ett mål. Det är en otrolig känsla. 

Tack återigen alla fina ni, för ni är verkligen bara bäst. ♥



Thank you dear Türel that sent me this picture. As I've told you before, these things makes me so happy. 
When I fight so hard every day, it's very valuable for me to know that I have those extremly beautiful and wonderful persons as my followers and fans. I'm spoiled. That you appreciate my work that much, means that I have reached another goal on my way. It's a wonderful feeling.

Thanks again my sweet dolls, for being who you are. The best. ♥

Kommentarer
Postat av: Nellina

Hej Fine Du!
Jag hoppas och tror att du vet att även lilla jag som kanske inte är den mest aktive på att kommentera osv.alltid har mitt stöd i det du tar dig för....
Nu önskar jag dig världens finaste lördag 💜/kram

Svar: Det vet jag så väl, du är så fin människa. Uppskattar er så otroligt mycket. Ni räknas såklart in i mina följare, mina fina som stöttar, alltid! <3 Önskar er en väldigt fin lördag. Stor kram! <3
Eleine

2014-02-01 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0