That Long Day

Vilken fantastisk dag jag haft. Kreativiteten flödar. Inspirationen finns där. Känner mig
mer målinriktad än någonsin för att vara ärlig. 

Jag är hemma från studion, men än inte slutat jobba. Sitter och jobbar på en sak i InDesign.
Måste säga, att det är kul att upptäcka ny saker hos sig själv. T ex på plåtningen igår. I nailed it. 
Det var så himla coolt att få fotografera, leka med ljussättning. Det var himla häftigt.
Imorgon bryter jag jobb ett par timmar och träffar en stor inspirationskälla, som är min vän Malin från Heartbreak Tattoo.
Hon laddar alltid mig med ny energi. Fina människa. Sen fortsätter jag jobba imorgonkväll.



What a great day I've had. The creativity is flowing. Inspiration is there.
I feel more goal-oriented than ever to be honest. 

I'm home from working in the studio, but I'm not done. Working with a thing InDesign.
I have to say, it's very fun discovering new things with yourself. For an example, yesterday. I nailed that photo shoot. It was so fun to photograph, play with the lightning settings and so on. It was so cool.
Tomorrow I take a break from work a few hours, and will meet up a true inspiration and a person who always fills my life with positive energy, my beautiful friend Malin from Heartbreak Tattoo. After that, I continue working.

Glöm inte att stötta Beautiful Sverige. / Don't forget to support Beautiful Sverige.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0