Studio Tuesday

Sitter i studion i skrivande stund och ska börja jobba! Lång dag framför oss, men vädret utanför är väldigt dimmigt och tråkigt, så jag känner att man är helt rätt placerad; inomhus.

Hur många utav er använder Deviantart?
Jag har haft ett konto i nästan ett år där, men inte satt mig in i det..
Det verkar ju hur coolt som helst. Börjat ladda upp lite redan.
Heter MissEleine där, precis som instagram. 
Lär mig, vad finns det mer för häftiga finesser där? 



Right now, I'm in the studio just starting to work. The weather outside is cold, and a thick fog. So I feel I'm in the right place today; inside. 

How many of you use Deviantart?
I had an account there for almost a year, but never really got into it.
It seems really cool. Already started uploading some pictures in the gallery. My nick is MissEleine, just as my Instagram. Teach me, is there more awesome stuff to explore there?


Profilbilden jag använder på Deviantart. / The profile pic on my Deviantart.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0