Sovmorgon

Enda dagen denna veckan jag är helt ledig, och en planera sovmorgon var på schemat.
Vad händer? Jag vaknar en timme innan jag hade tänkt mig, av att en katt hoppade på min mage, haha.
Sen kände jag världens huvudvärk. YEEEEY! 

Men, jag har ätit lite frukost, fastnat vid datorn vid gamla bilder (ska ta fram lite så ska ni få se.. jag dog av skratt), och snart är det dags för lunch. Senare idag så ska vi nämligen till Malmö för att repa. Ska bli riktigt roligt.



The only day this week I'm free, and I planned to sleep a bit longer today. 
What happens? I wake up on hour before the alarm, because of a cat that jumps on my belly, haha. 
And then.. I feel that headache again. YEEEY.

But, I ate breakfast earlier, got stuck by the computer watching oooold pictures. Will see which one I want to post here, I laughed so hard, haha. Soon it's time for lunch. Later on, it's time to go to Malmö for rehearse.
Will be a lot of fun! 

Fångade sötnosarna på bild. / I got a fast pic of my sweethears.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0