Perfect Design

Kan inte minnas att jag beställde ett migränanfall igårkväll lagom tills jag skulle vakna imorse?
I vilket fall som helst har det varit en smått jobbig morgon, men det går åt rätt håll iallafall.

Idag blir det studio jobb från kl 12 och fram till sent. Ska jobba med allt möjligt där idag, och jag är trots migränen riktigt laddad. Jag letade lite inspiration nyss, och kom att tänka på en klänning jag vill visa er.

Ashley Rose Couture Designs är ett märke som gör MAKALÖSA kläder.
Jag hittade en design som är klockrent Eleine. Kan se mig själv i den till kommande
konserter.. så himla vacker. Gilla gärna hennes sida HÄR. Jag tycker alla borde
följa hennes otroliga arbete.



Can't remember that I ordered migraine last night so I could have it today when I woke up? 
Anyway, it's been an awful morning, but it seems like it's on the right way now.


Today it's work in the studio from 1200 until late. WIll work with all kinds of stuff there today, and even though I have the migraine I'm really ready and excited. Looked for some inspiration a few minutes ago, 
and I just remembered a dress I wanted to show you.

Ashley Rose Couture Design is a brand that makes amazing clothing.
I found a design that's perfect for Eleine. I can see myself in it up on the stage during concerts in the near future.
I really want you to like her page HERE, I think everyone should follow her amazing work. 

By Ashley Rose Couture Designs

Kommentarer
Postat av: Demonia - Alternativ Blogg

Skitfin klänning!

Svar: Ja den är magisk! Tack för att du kommenterade! ;)
Eleine

2014-02-12 @ 12:13:39
URL: http://demonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0