Papper, papper, och lite mer papper..

Det är så mycket information det här med företag. Jag har haft en enskild firma sedan några år, och den har varit som mest aktiv nu förra året. Men nu är vi två, då ska vi göra ett nytt företag som istället är ett Handelsbolag.
Alltså all denna information, phew.. men nu är vi snart igång. Känner mig riktigt taggad dock! Det är kul med eget företag. Det är kul att vara musiker, även om det är tufft ibland. Men jag mår trots allt bättre såhär.
Har verkligen förstått att det är detta jag ska göra.

Iallafall, jättekul att så många var intresserade av korsetten. Lackkorsetten på den bilden är verkligen en favorit hos mig, det tar emot som tusan att sälja den. Glöm inte att jag har andra prylar som bara ligger här, i absolut nyskick, som är redo för ett nytt hem. Kom med förslag om pris, så möts vi någonstans på mitten! ;)



It's so much information all about running your own company. I had my own for a couple of years, mostly active last year. But now, we're two. So a new company is signed. But all this information... pweh, but we're soon up and running. Feeling really thrilled about it. It's fun with your own company. Being your own boss. Being a musician, even though it's hard sometimes, it's worth it. I feel much better this way. 
Really understood this is what I should do.

Anyway, so fun that so many were interested in the corset. That corset is one of my personal favorites, and it really hurts selling it. Just don't forget that I have other stuff for sale, that's waiting for a new home. Let me know what price you're willing to pay, and we meet somewhere half-way. ;) 
 

Dessa är till salu. / These are for sale.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0