Monday!

Ny vecka. Ny start. Nya andetag. Mycket att göra denna veckan med, men jag är taggad. Jag känner mig beslutsam, om än lite frustrerad, men det ska gå. 

Mjukstartar veckan med den minst aktiva dagen, idag då alltså. Ska träna, handla, planera osv. Det ligger en så snygg dimma ute, så jag hade önskat att man bara hade kunnat köra en plåtning. Har en gränd här i Ystad som jag länge velat plåta i, men den görs vi absolut bäst med dimma. Åh, ja, får se vad det finns tid till. 



New week, new start. A lot to do this week to, but I'm excited. I feel resolute, but still a bit frustrated. But I'm stubborn. 

Soft start of this week though at the least active day of them all. Going to work out, shop some stuff I need, making a schedule and so on. There is a beautiful mist outside. I just wish I could do a photo shoot right now. There is a alley downtown that's absolutely gorgeous, and it looks best with a beautiful mist. We'll see it there's any time for it today..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0