Maebelle Latex

 
Mottog detta paket idag från Maebelle Latex. På söndag väntar en plåtning som kommer vara en utav de roligaste jag gör år 2014, det vet jag redan om. Det är för en amerikansk tidning, och jag kommer att jobba med Felicia Püschl, Eva Lovisa Fredriksson och då fantastiska Sandra som har Maebelle Latex (fantastisk kvalité!). 
Ska bli enormt roligt.

Nu, så väntar ännu ett paket på posten tydligen.
Ska iväg och hämta det nu. Så nyfiken, tror jag vet vad det är! 



Received this package today from Maebelle Latex. On sunday I will do one of this years funnies photo shoots, I can tell already. It's for an american magazine, and I will work with Felicia Püschl, Eva Lovisa Fredriksson and amazing Sandra that runs Maebelle Latex (amazing quality!). Will be so fun!

Now, another package is waiting on the postoffice. 
Gonna go and get it, I'm curious. Think I know what it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0