Jobba hemifrån

Mötet gick toppen på banken. Hade en del att fixa med företaget, så gick igenom allting. 
Nu ska jag jobba lite hemifrån. Imorgon väntar studion, så får röja undan det mesta idag. 
Resterande av veckan är fullt upp! 

Skrollade i newsfeeden på Facebook och föll för en bild jag måste dela med mig av. 
Jobbar en hel del hemifrån, och jag såg nämligen det perfekta hemmet för mig.. 



The meeting went really well on the bank. Had some things to fix with the company.
Time to work from home. Tomorrow it's studiotime, so have to fix most of the things today.

Rest of this week is totally full with everything from studio to gigs! 

Checked the newsfeed at Facebook, and found a picture that I have to share with you.
I work a lot from home, and I saw the perfect home for me..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0