Gym

Dags att tagga till inför kvällens gympass. Dubbelpass,
det känns som något perfekt att unna sig idag! ;)
Har nämnt den förr, men en låt som man alltid blir på rätt humör till är "No One Gets Left Behind" med bästa Fiver Finger Death Punch.

Time to prepare for tonights gym.
Double-workout today, and that feels like something perfect to treat myself with. ;)
I mentioned it before, but a song that always gets me in the right mood for gym, is "No One Gets Left Behind", with the best Five Finger Death Punch.


 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

5FDP är så jävla grymma! :D

Svar: Som fan! Såg dem live i somras på Sweden Rock. Det var magiskt. Det var så kul! :D
Eleine

2014-02-16 @ 09:56:12
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

SV: Awesome, jag såg dom live när dom var förband till mitt favoritband Avenged Sevenfold i höstas, vilket jävla ös! Fick ett armband av Ivan dessutom :D

Svar: Coolt! Ja, Avenged är så sjukt bra. Hade inte råd till biljett minns jag, men kan tänka mig att det var en perfekt konsert med de som förband och avenged som huvudakt!
Eleine

2014-02-16 @ 12:49:34
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0