Gothic Wednesday

Hej alla fina! 

Det var verkligen en lång dag igår. Efter fotograferingen, som gick utmärkt, var det dags för att repa. 
Min telefon dog där någonstans undertiden, därför jag blev så tyst här, hehe.

Allting gick väldigt, väldigt bra dock. Känns som om jag hemlighetshåller mycket 
just nu, men det måste jag göra. Ni kommer inom kort få se vad det handlar om iallafall.
När vi ändå var i fotostudion lät jag Rikard ta en bild på mig. Det var ju lite svårt att låta bli.
Älskar ljussättningen. Sen att jag är väldigt ledigt klädd är en annan sak. 
 
Vad gör ni idag? Jag har ätit sen frukost, nu blir det studion resten av dagen.



Hi my sweet dolls!

It really was a long day yesterday. After the photo shoot, that went perfect, it was time for rehearsal. 
My iPhone died between those things, so that's why I became so quiet here, hehe.

Everything turned out so great. Feels like everything I'm doing right now is keeping a secret, but right now I have to do that. You will know about everything very soon in the near future. 
While we were in the photo studio it was a hard time restisting not getting photographed, so I let Rikard take a photo of me. I love the lightning. That I'm wearing very casual clothing is another thing.

What are you up to today? I just ate a late breakfast, now it's time for the studio rest of the day.
 
Model: Eleine
 Photo: Rikard Ekberg

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad fint ljus! Och älskar att ditt hår fick en lite blå ton. :)

Svar: Tusen tack!! :D Var väldigt basic, men tyckte ändå det blev rätt fint! ;)
Eleine

2014-02-05 @ 11:30:01
URL: http://voluptas.blogg.se/
Postat av: FLAGEUL

Beautiful ! the blue background makes you value. A beautiful picture

Svar: Thank you so much Jean-Marc! <3
Eleine

2014-02-05 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0