Finally Monday

Måndagen är äntligen här. Jag har nyss ätit en lång frukost, och ska snart ut och ta en promenad i solskenet innan det är dags för gym. Sen ska jag jobba. Får se om det blir hemifrån eller om man kanske ska sätta sig på ett mysigt café?

Hade en underbar helg iallafall. Fick en fin blomma i lördags av våra gäster, och den har redan blommat! 
_____________

Monday is finally here. I just ate a long breakfast, and soon I'm going out for a walk before it's time for the gym. After that I'm gonna work. Don't know if I will work from home or if I will go to a cozy Cafè?

Had a great weekend anyhow, and I got such a beautiful flower from our guests at the Saturday. Already so many flowers! 




Kommentarer
Postat av: Linnéa

En fråga bara, varför översätter du allt till engelska?

Svar: Absolut! Mer än hälften av mina läsare är ej från Sverige, därför översätter jag till engelska så de slipper leta sig in till Google translate. :)
Eleine

2014-02-24 @ 13:11:16
URL: http://mittimellanbarn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0