20 februari '14

Gooood morgon! 

Klockan är 9.30, vi har satt igång alla prylar, och nu drar inspelning igång. 
Jag kommer multitaska mellan inspelning och lite annan marknadsföringsarbete.

Får erkänna att sängen var extremt skön imorse. Den var mjuk, varm och alldeles underbar..
Men jag tog mig upp. Här sitter jag nu. Ser trött ut. Men det blir en rolig dag! 



Gooood morning! 

TIme is 0930, we prepared everything in the studio so now we start recording. 
Will do some multitasking between recording and some promotion.
 
Have to admit that the bed was extremly nice this morning. It was soft, warm and just so perfect.
But I did get up, as you see. Now I'm here. Looking tired, but I'm having an awesome day ahead.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0