Mini-semester

Befinner mig långt ute i skogen i stugan och laddar upp batterierna. 
Året hittils har varit intensivt, och mer blir det. Så 2 dagar med lite avkoppling
såhär ute i skogen känns helt perfekt. Längre semester tar vi en annan gång! ;)

Men, rastlös som jag är måste jag ju ha något att göra. För mycket idéer florerar hela tiden.
Känner mig lite inspirerad av regnet utanför, så satte ihop lite höstinspiration. 



I'm far out in the woods in the cottage and I'm charging my batteries.
The year so far has been intense, and the more it will be. So 2 days with some relax 
in the forest feels absolutely perfect. I'll take a longer holiday another time.

However, restless as I am, I must have something to do. Having too many ideas all the time. 
Feeling a little bit inspired by the rain outside, so I've put together some autumn inspiration.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0