Tisdag!

Tisdagen är här och nu kickar veckan igång! Har nyss varit ute på en liten fotografering med Rikard. Ska sätta mig och jobba lite med den nu! Kl 17 ska jag uträtta ett ärende för mina föräldrar, och resten av kvällen blir lite avkoppling faktiskt. Imorgon är det studio planerat hela dagen, och vår bassist kommer till Ystad och ska spela in det absolut sista på denna sjätte låt. Ska bli så härligt! 

Har en härlig vecka framför mig faktiskt, ser fram emot den. 



Tuesday is here, so let's kick of this week! Just been out for a little photo shoot with Rikard. Will sit down now and work with it. At 17.00 I will run an errand for my parents, and the rest of the night will be relaxed. Tomorrow we will be in the studio the whole day. Our bassplayer Andreas is coming to Ystad to record the bass on this soon finished 6th song. Will be awesome! 

Having a great week ahead, I can't wait.

From my latest photo shoot with Gisela Ackerup.
Beautiful headchain from Elegant Curiosities. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0