NY VECKA!

Vart tar tiden vägen? Helgen gick på ett ögonblick. 

Har haft fullt upp med spelningar, och igår var det bandplåtning plus rep. 
Så idag kommer jag sitta och redigera bilderna sedan igår och förhoppningsvis kommer det upp ett resultat redan imorgon, är så spänd! Ska bli riktigt roligt. 

Bjuder på en ny bild från när jag och Gisela plåtade för ett tag sen. Älskar det magiska hon skapar i en bild, det funkar i alla olika teman. 



What's happening with the time? It just disappears! Hehe. 

Had so much this last weekend. Gig, and both photo shoot with the band and rehearsal. 
So today I will work with the pictures, and hopefully I can show you something already tomorrow. So excited! 

Give you a new pic from when I had a photo shoot with Gisela the last time. Love tha magic she creates in her pictures, it works on all the themes. 

Like her page HERE.
Headchain from Elegant Curiosities.

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

så vacker! älskar verkligen gathering storm :D

Svar: Åh vad roligt <3
Eleine

2014-04-14 @ 20:10:59
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

Hej Eleine, ville bara berätta att jag har gjort ett blogginlägg där jag även delat Gathering Storm och skrivit om att du är en inspiration för mig, jag skulle bli jätteglad om du kollade in bara så du får läsa vad jag skrivit :) Kram!

Svar: Kvinna, du får mig att börja fälla tårar! <3
Det var så fint skrivet. För mig betyder det lika mycket att du uppskattar när jag svarar, ger mina egna råd m.m. Att du även sprider musiken jag varit med och skapat och utför betyder fantastiskt mycket.

Varje följare jag har, betyder extremt mycket för mig. Du är ju en utav dem Twiggy. Betyder så mycket. Sänder dig massor av positiv energi och kärlek <3
Eleine

2014-04-15 @ 13:48:44
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0