Kvällens gig!

Dricker lite te och värmer upp inför kvällens spelning! Har en lång helg framför oss. Men något jag verkligen ser fram emot är plåtningen jag har på söndag med Felicia Püschl, kommer bli häftigt. Berättar mer på söndag.
Sen inväntar jag bilderna från när jag plåtade med Gisela i måndags, de blev så otroligt fina, så glad jag var över att ha en ordentlig heldag med henne, hon är en fantastisk fotograf och människa!



Drinking some tea and doing some vocal warmup for tonights gig. Having a long weekend in front of me. One of the things I looks forward to the most is my photo shoot with Felicia Püschl on sunday, tell you more about it then! 
I'm also waiting for some pictures from the latest shoot I had with Gislea Ackerup this monday. It was such a beautiful and I'm glad I had a whole day with her. Beautiful person and such a talented photographer.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0