Ystad

Är i skrivande stund på väg ner till Ystad, själv. 

Rikard har jobbat många timmar denna helgen, och det är inte det lättaste yrket. Så, för att han inte ska behöva gå upp efter 4 timmars sömn och lyssnar på en massa musik hela dagen, så får han stanna hemma så kör jag själv till Ystad. Ska lägga sången idag på en tredje låt, som sedan är HELT färdig och ska skickas iväg för mix. Nerverna gör sig påminda i magen. Men det är ju så roligt! 

Så kommer vara iväg ett par timmar, det värsta är väl bilturen ner och hem igen.. men, snart är det slut med det. Istället för 1h och 15min bilfärd, kommer vi ha 5 minuters promenad till jobbet. Längtar!

Vi hörs senare fina ni ♥



Right now, I'm sitting in the car on my way to Ystad, on my own.

Rikard has been working for many hours this weekend. So instead of that he's only gonna get 4 hours sleep AND listen to metal all the day in the studio, I think it's a better idea that I'm alone. Gonna record the vocals today on the third song, and after that it's completely finished and ready for mix. My nerves are reminding me about how exciting everything is right now! 

So I'm leaving for a couple of hours. The worst part is the trip down and home again. 1h and 15min, but soon we'll have 5 min walk to work instead of that. Can't wait!

Talk to you later sweeties! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0