Vad händer?

Jag har verkligen varit med om en lustig sak denna veckan. Förutom i måndags, så ALLT jag haft planerat, alla dagar, har blivit inställt. Av olika anledningar. Någon har varit sjuk, någon kunde inte, osv osv. Vad är oddsen? Människorna är oberoende av varandra, och jag har tackat nej till grejer jag kunde gjort istället tydligen.. alltså, så himla irriterande. Ska det bli så att man får en "semester-vecka" vore det ju trevligt att veta det innan. Haha!

Förstår inte, så himla märkligt. Så ja gott folk, allt planerat idag har också gått åt skogen. Så jag vet inte vad som händer idag alls. Vi får väl se, eller hur? Haha! 
 

I expreienced something very wierd this week. Except monday, EVERYTHING that was planned has been cancelled, for different reasons and all the persons involved are unattached with eachother. All the things I've refused beacause of the things that were planned.. wow, it's so annoying. 

Just don't get it, it's weird. So people, I have NO idea of what's happening today. I guess we'll see! Haha!




Here you got the teaser for our project if you haven't seen it yet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0