Tatueringstid

Snart dags att sticka iväg och bli tatuerad av bästa Malin på Heartbreak Tattoo, denna gången i deras nya studio. Ni har inte missat att den 19:e oktober har de en stor invigning med drop in, halva priset på piercingar m.m, och under den dagen är jag värdinna och tar hand om alla kunderna.
 
Ska bli så otroligt roligt, längtar enormt mycket redan! Någon utav er som kommer dit? Nya studion blir jättefin, och den 19:e är den helt klar och vill ni varken tatuera eller pierca er, kom förbi och säg hej, spana in hur det har blivit. :) 

Nu ska jag slänga i mig lite frukost! Hörs sen. 


Soon it's time for me to go to best Malin at Heartbreak Tattoo, this time in their new studio. Have you seen the information about october 19th? They're gonna have a event in the studio with drop in, both tattoos and piercings, and if you don't want to do something like that, just step by and say hi and check out the new place! I will be the hostess of the day and take care of everybody.

Gonna be a lot of fun, just can't wait. Someone of you readers who's coming? Would be so fun! 


Time for breakfast, talk to you later.

Continuing on my sleeve today..
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag vill göra septum,men vet inte när det skulle bli i såna fall.

2013-09-28 @ 18:31:19
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Natalie

alltså jag dog lite nu.

Svar: Haha ❤️
Eleine

2013-09-30 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0