On the road again

På vägen igen mot Ystad. Snart flyttar vi, lite pirrigt att äntligen få flytta dit. Har längtat i så många år! Har funnits ett par människor som påstått att jag aldrig skulle flytta dit och jag skulle inte klara av både det ena och det andra. Känns rätt skönt att veta då att man ändå klarat det. Typiskt den typen av människa man ska klippa banden med. 

Nu ska jag dra igång inspirerande musik här i bilen och sjunga med i 10 mil. Hörs under dagen! :)

// On the road to Ystad again. We're moving soon to Ystad and I have been waiting for that for so many years. Been some people during the years that told me I will never move there, and I will never be able to this or that. It's a good feeling when you know that you succeeded anyway. The kind of people you should not allow to be a part of your life. 

Gonna put some music on now and sing along the whole way. Haha! Talk to you later. :)




Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad är det du inte skulle klara av? Jag klarar knappt av LA istället så Ystad kan ju inte precis vara värre. HAHA!

Svar: Ystad är fantastiskt. De har menat att jag aldrig skulle kunna nå mina mål som jag önskar att nå, som jag redan klarat många utav dem. :)
Eleine

2013-09-24 @ 11:53:30
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: i ♥ p h o t o - tilda

Wow, vilken utstrålning du har.
Dig skulle jag lätt vilja fotografera! :)

Svar: Tack så mycket. Det hade vi ju klart fixat om du är i närheten av Skåne någon gång! :)
Eleine

2013-09-24 @ 17:16:38
URL: http://iheartphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0