Olika sätt

Åkte iväg med Annika mot Center Syd, inhandlade lite färg, canvasduk och penslar.. det var så längesedan jag målade. Jag är ingen bra konstnär, absolut inte, men jag mår bra när jag får sitta där, tyst en stund, lyssna på Sonata Arctica och bara kladda ner allt som poppar upp i huvudet. Det är ren terapi, och det är så härligt!

Så nu är jag färdig, och ska snart hem till mamma en liten sväng för att ta en kaffe och prata om allt mellan himmel och jord antar jag. Blir en lugn fredagskväll. :) 



Went to the shopping mall with Annika. Shopped some different colors, canvas and brushes.. it was so long ago I painted something like this. I'm not an artist in that way, absolutely not, but I do feel so good when I do it. Sitting there, I'm quiet, listening to Sonata Arctica, and just creating.. it's a lovely feeling. It's like therapy! :) 

Now I'm done for today, soon heading home to my mom for some coffee and chatting. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0