Mycket att stå i!

Denna lördagen blir fullbokad! 

Mår faktiskt lite sådär, halsen spökar. Har ont, men jag har spelning ikväll och imorgon, så bara det håller sig lugnt tills det är avklarat är jag nöjd. Ställer aldrig in förrän jag inte kan komma upp på benen, så är det inte idag som tur är, tjohoo! 

Snart kommer det en man hit och köper mitt piano. Köpte det för ett år sen, kan inte ta med det i flytten så får låta det säljas vidare till någon som har plats. Gör ont såklart, men.. jag hittar mig något annat lite mindre eller så. 

Sen ska vi repa, träna, middag med våra föräldrar och till slut upp på scenen kl 23.10 ikväll på Rådhustorget i Landskrona och rocka loss med bandet Caravan, tre låtar blir det och röj! Är det någon här som kommer och kikar? :)



This saturday is full! 

Not feeling very well, my throat is hurting. But I'm having a gig tonight, and tomorrow morning. So as long as I can sing I'm happy, I never cancel until I can't get out of bed, hehe. 

A man is coming over here soon to buy my beautiful piano. We're moving soon and I can't take it with me, so I have to let it go. Hurts inside, but I have to. 

After that we're gonna rehearse, hit the gym, eat dinner with our parents and then at 23.10 it's time for us to hit the stage and rock 'n' roll with the band Caravan for about 15 minutes. Somebody here that's coming tonight? :)



Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag ska ju t.o.m komma och hälsa på dig. :D Om det är möjligt för allt folk men jag kan försöka vinka åtminstonde. Hoppas du ser mig! Hahah känner mig nästan som en stalker. xD

Svar: Det var jättekul att du kom. <3
Eleine

2013-09-28 @ 17:33:18
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Det var jättekul att få träffa dig med. <3 Längtar tills vi ska fika. <3

2013-09-29 @ 00:51:56
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0