Kärlek!

Igårkväll när jag kom hem och Rikard hade kört mot jobbet, så möttes jag av det lutande tornet i Pisa i vasken. Massor av disk! Sa detta till Rikard lite skämtsamt i telefon men att jag skulle ta det kommande morgon, vilket jag gärna hade gjort. Men så imorse när jag kom ut till köket så var det jättefint och rent, men det satt en lapp i vasken. Han ville poängtera min envishet, och visa kärlek samtidigt antar jag, haha! Kolla in! ;)

// Yesterday when I got home I went to our kitchen and saw the leaning tower in Pisa in the zink. A lot of dirty dishes! I joked about it when I talked to Rikard, and I planned to take care of it in the morning. When I woke up, I was gonna prepare my breakfast and when I came to the kitchen there was nothing left. So clean and beautiful, and I guess that Rikard wanted to say that I shouldn't do the dishes on my birthday at least.. Cause I found a funny note in the zink.. Check it out! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0