Indiskt?

 
Nu har jag nyss gymmat. Skönt det var!

Vi har hittat ett riktigt häftigt bord vi ska köpa i Malmö, så ska strax bege oss dit. Längtar till det nya hemmet, ni kommer få se bilder.. kommer gå i två olika stilar kan man säga. Min del kommer gå i svart, lila, vitt och silver. Gothiskt, väldigt Eleine, och det kommer bli riktigt snyggt. Längtar verkligen mer och mer för varje dag nu.

Så, ska dra ihop grejerna nu och sticka iväg. Ni får en bild på hur jag ser ut idag sålänge! Känner mig lite trött i huvudet, men ibland har jag en hel vecka där det mesta känns lite tungt, tröttsamt osv, så man vet om att nu kan det bara bli bättre. Känner ni igen er? 



Just came home from the gym. It was so nice, feels like I'm back on track.

We found a perfect table for our new apartment that we're soon going to get in Malmö. Really looking forward to the new home, you will get some pictures. My part of it will be in black, purple, white and silver. Will be gothic, awesome and SO Eleine. 


So, gotta go now. Meanwhile you get a picture of how I look today. Feeling a bit tired, but sometimes I have a whole week I feel tired, and everything feels so heavy, but from this it can only get better, right? Do you recognize the feeling?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0