Canon PowerShot G15

Är det någon som har koll på om denna kameran är bra eller inte? Behöver en mindre, riktigt bra kamera som är enkel att ha med sig i väskan då man far runt hela tiden. Tycker det är så tråkigt med bara iPhone bilder hela tiden. 

Någon som kanske kan ge bra recensioner om den? :)



Is there somebody that knows if this camera is good or not? I need a smaller, really sharp camera that's easy to handle and perfect to have in the bag. Think it's so boring with only iPhone photos all the time. 

Anybody that knows if it's good? :)

 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag är också less på Iphonebilder,men har inte råd med ny kamera tyvärr. :( Eller jag har en ny kamera,men jag behöver en ny laddare till den.

Svar: Har tyvärr inte heller råd. Får försöka spara ihop! =/
Eleine

2013-09-26 @ 10:49:07
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag har inte ens råd att spara ihop till en. Vi måste spara pengar så vi klarar oss för killen har bara säsongjobb och sen ska vi spara till en massa resor.

2013-09-26 @ 21:01:03
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0