17 september '13

Hur mår ni idag? 

Jag kör på långfrukost, bara njuter och kopplar av denna förmiddagen. Ska bege mig ut på en liten promenad sen också. 

Övrigt idag blir lite mer avslappnat. Ska köra iväg med min bror för att han ska köpa nya GTA V. Som en äkta gamer så slår mitt hjärta ett extra slag när jag tänker på att det släpps idag. Äntligen! Får tjuvspela lite hos brorsan sen då.. 

Senare ikväll ska jag träffa min fina vän Malin. De håller på att renovera den nya lokalen som blir den nya tatueringsstudion, och det kommer bli SÅ bra. Jag är modell för dem och syns på framsidan, så ta er en liten titt på deras hemsida HÄR!

Ska fortsätta på frukosten en stund till.. ni får två bilder från promenaden igår när jag och Rikard var ute. Var så skönt väder. Plus att jag älskar min nya jacka. 



How are you today? 

I'm going for this looong breakfast at the moment, just taking everything very easy. Also think I'm going for a walk soon. 

Gonna take everything a little bit more easy today. Gonna give my brother a ride, he's buying the new GTA V. As a true gamer, I can tell that my heart beats a little faster when I think of that release today. Finally! 

Later, I'm gonna meet up my sweet friend Malin. They're rebuilding the new studio, and it will be fantastic! I'm a model for them, and if you want to see a new pic on the front page of their website, just click HERE.

Will continue on my long breakfast now.. you'll get two pictures from our walk last night. It was nice weather, and I really do love my new jacket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0