Uppe igen

Our youngest cat.. Tofsa. ♥

Uppe på benen igen. Hade huvudvärk när jag vaknade, men efter att ha tagit alla smärtstillande jag skulle mår jag nu mycket bättre. Känner mig mest lite snuvig bara! 

Myst med katterna, ska snart slänga in en tvätt och sen ska jag ut och få i mig lite luft tillsammans med Rikard. Ska bli så skönt. Vädret är underbart ute. Fantastiskt vacker höst.

Vi hörs lite senare. ♥



I'm up again! I still had that headache when I woke up today, but after taking all the painkillers the doctor recommended I know feel so much better. Just a little sneezy still! 
Cuddled with the cats, watching some shows on tv, soon I will start washing some clothes, and after that I will go out in this beautiful weather we have and go for a walk with Rikard, breath in some fresh air. 

Talk to you later! ♥



Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :3

Svar: Tack :D
Eleine

2013-10-18 @ 13:44:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0