Tisdagskväll

Både jag och Rikard har bara blivit sämre, och sämre under dagen. Förkylning har bara brytit ut, men antar att det är den jag väntat på länge. Men har inte tid nu heller! Så vi trycker i oss vitaminer, té, håller oss varma m.m, och jag förväntar mig att vara bättre redan imorgon. Dock så hatar jag när jag inte får lov att träna pga sådant.. så himla drygt. 

Vi har spelning på fredag, och mycket att packa nu i dagarna, så måste ändå bli bättre. Blir säkert bra! ;) 
Nu har vi packat lite, och repat i några timmar, så är färdiga för idag. Nu blir det ordentligt med té, pepparkakor och lite bra serier. Imorgon fortsätter packningen..

En liten bild från när vi spelade in igårkväll. Var så vackert att se solnedgången därifrån. Det ligger väldigt högt upp, och man ser väldigt mycket därifrån.. det stället kommer jag sakna. 
 

Both me and Rikards cold has gotten worse during the day. I guess I've been waiting for it for a long time, but I still don't have time! We're eating a lot of vitamins, drinking much tea and just keeping us warm. I expect to feel better tomorrow. I just hate when I can't go to the gym because of this.. so boring. 

We're having a gig this upcoming friday, and have a lot to pack now these days, but I think everything will work itself out very well. Torrow we'll continue with the packing. 

A little picture from when we filmed last night. It's so beautiful to see the sunset from up there.. I will miss that place.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0