Talanger

Denna förmiddagen/lunch spenderade vi på IMP, gymnasieskolan med musikinriktning här i Ystad. De har samarbete tillsammans med skivbolaget jag är signad på, och det var starten på denna veckans turné för eleverna, där vi medverkar och spelar lite låtar med några utav dem. Jätteroligt! Jag är så nöjd. 

Nästa gång är på onsdag, två konserter, samt fredag. Blir en fartfylld men otroligt rolig vecka. 
Nu ska jag käka min egen lunch, sen blir det att möta upp Ellen för att ta en kaffe och bara mysa när regnet slår mot rutorna.



We spent this a few hours at IMP today, the musicschool in Ystad. They have a cooperation with the record label Cardiac Records where I'm signed, so this was the kick off for their tour that will last this week. Me and RIkard are playing a few songs with some of the students, and it's so fun! I'm very happy with the results.

Next time is on wednesday, two concerts, and the last on this friday. WIll be much to do this week, but fun. 
Now I'm gonna eat my lunch, then meet up Ellen a bit later to grab a coffee and just chat a little while the rain is pouring outside. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0