Oh no..

Nu blir det te, vitlök, ingefära och honung hela dagen imorgon. Känner att jag börjar få lite ont i kroppen, lite svullen i halsen. Min förkylning gick aldrig över, och nu när vi äntligen börjar känna oss färdiga i lägenheten så kommer detta. Jag som ville gymma hårt idag! Hatar att vara såhär förkyld och jäklig. Inte min grej! Vill vara pigg och glad, ha energi till allt som ska göras.

Måste vinna denna gången mot förkylningen. Suck..



Now it will be tea, garlic, ginger, and honey all day tomorrow. My throat is feeling swollen, and my body hurts. My cold never passed, and now when we finally feel that we're almost done, this comes. I wanted to go to the gym today and really be back.. but no. Hate being sick. Not my thing at all. 

I have to beat this cold this time.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0