Laddar upp

Min fina Malin har nyss varit här i ett par timmar och druckit lite kaffe, snackat lite och tagit det lugnt. Var riktigt härligt, som alltid. Malin är även min tatuerare och driver Heartbreak Tattoo med sin man Johan, kika på hemsidan. Kommer bli en invigning av deras nya studio den 19:e oktober med mig som värdinna! Kommer bli så roligt. Drop-in för mindre tatueringar, halva priset på piercingar, lite tilltugg, jättemysigt. 

Jag försöker ladda upp inför imorgon. Är hyfsat pigg ändå, och det ska bli roligt att spela på Upp eller Ner imorgon. 



My sweet Malin just left. She's been here for a couple of hours, drinking some coffee and just hang out. Was just as lovely as always. Malin is also my tattooartist and she's having the Heartbreak Tattoo with her husband Johan, very talented people who work there, check it out. They're having a grand opening of the new studio they have on October 19th, and I will be the hostess for the day. There will be drop-in for smaller tattoos, half of the price on piercings (!), and something to eat. Will be SO nice.

Trying to load my batteries for tomorrow night. Will be awesome to have a gig at Upp eller Ner again.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0