Kallt

Stormen är igång utanför, det är kallt här inne. Sitter och myser med massa värmeljus.

Köpte en byrå på IKEA igår. Satte ihop den, blev himla fint får jag säga. Ska ha den i köket och även använda som arbetsbänk. Finns bra lösningar på det mesta. Nu fattas det bara små detaljer till lägenheten som kommer efterhand. Ovanför denna byrån, eller rent allmänt i köket, så hade jag önskat mig massa mörk konst. 

Har ni kolla in Felicia Püschls hemsida? Denna begåvade fotograf och jag har plåtat ihop två gånger, och en tredje, riktig värsting plåtning är planerad. Hennes hemsida är otrolig. Min favorit är kategorin "Konstfotografi". Den typen av konst, hallå ja! Det är bara så fruktansvärt bra. Besök! Nedan har ni ett riktigt grymt exempel.


The storm is really working it outside, haha. Cold inside though.. trying to keep warm with a lots of candles.

Bought a bureau yesterday from IKEA. Just finished it, and it looks really good. Now we have all the furnitures, just need more details, but that will come. In the kitchen, I would love a lot of dark ark. 

Have you seen Felicia Püschls website? She's one of my favourites. This talented photographer and I have worked together two times, and we're planning a third that will be so awesome. My favourite category at her website is "Art Photography". It's the kind of art that's.. yes please! It's such an amazing work. I love it! Visit her website. Here you will get a sample that's just... stunning.


Photo: Felicia Püschl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0