Gothic Calendar 2014

 
Jag är så glaaaaad! 

En stor sida på facebook som heter Gothic and Amazing, drivs av Sil Costa, har beslutat att göra en kalender för 2014. En fysisk kalender! Ingen vinsttanke bakom, utan priset de tar för den är enbart vad det kostar att framställa den i princip. 

Jag är lyckligt lottad och har blivit uttagen av så många modeller, att få vara med i denna Gothic and Amazing Calendar 2014, som enbart kommer innehålla vackra, gothiska bilder. Jag fick äran att bli Miss September, månaden jag är född, med en opublicerad bild. Yey! 

För att beställa ett exemplar för €15 plus frakt, så mejlar ni Sil på [email protected]

Ni stöttar deras arbete, mig, och får en otroligt vacker kalender att ha på väggen för nästa år.



I'm so haaaaappy! 

A big page at facebook named Gothic and Amazing, run by Sil Costa, made a decision to make a calendar for 2014. A physical calendar! Non-profit, and the price you pay is only for the printing costs. 

I'm so honored to be one of the 12 models that has been choosed. It will be 12 gothic and beautiful pictures, and I'm so lucky to be Miss September, the month I'm born, with an unpublished pic. Yey! 

To order a copy from Sil, email [email protected], and it will cost only €15 plus shipping. 

You'll support their work, my work and you will have a beautiful calendar on your wall 2014. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0