Dubbelkoll

Vilken dag jag haft. 

Vaknade med världens huvudvärk och otroligt stel i nacken, ringde sjukvårdsrådgivningen och de sa att jag borde åka in till akuten. Trots utebliven feber hade jag ändå frossa, och de tänkte direkt på hjärnhinneinflammation.

Tog lite tester för säkerhetens skull osv, och allting såg bra ut. Anledningen till allt detta är antagligen bara den extrema förkylningen blandad med trötthet från halsflussen, så det är ju ändå skönt att veta.

Har ju världens bästa sambo dessutom som verkligen ställer upp i vått och torrt. Vet inte hur jag ska tacka dig Rikard. ♥

Nu ska vi laga lite mat, man har inte så värst med aptit men en köttbit är alltid gott. Ville bara hälsa att jag lever iallafall! Fick mejl från Gisela Ackerup, så lite senare kommer det upp en ny bild från vår senaste plåtning!



What a day.

I woke up with THE headache, and I had a very stiff neck. Called the 1177 (healthcare advice) and they wanted me to go to the ER. Even though I hadn't any fever, they wanted me to check out if I had meningitis or not.


I hadn't. Nice! Everything looked fine, and they think that the headache and everything was because of the tonsillitis and the cold I have. So now it's painkillers and relax on the schedule. I'm lucky to have such a wonderful boyfriend as Rikard. Without him, I don't know what to do.. ♥

Time to cook some dinner. Don't have any apetite, but a nice steak is always nice. Wanted to say hi and that I'm alive. Got a mail from Gisela Ackerup, so a little bit later there will be a new pic up!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0