Voting - Black Candy Alternative Fashion

Nu drar sista omgången av röstningen igång för att bli sponsrad modell för Black Candy Alternative Fashion. Kommer ni ihåg tävlingen? Jag är i topp 5, och nu ska det alltså gillas och sen ska två stycken av oss väljas ut som vinnare. 

Ni klickar HÄR, då kommer ni till min bild och bara trycker gilla-knappen, så har ni röstat. Är så tacksam för ALLA som röstar, detta är något jag verkligen hoppas på! ♥ Alltså klicka HÄR för att komma dit. 

Bild av Ellen Nilsson.


The last voting starts tonight for the model competition for Black Candy Alternative Fashion. Do you remember the contest? I'm at top 5 now, and the two pictures who get's most likes will be the winners. 

You click HERE, then you come to my picture, hit the like-button, and that's a vote. I'm so grateful for all you guys who has already voted and will vote now, this is something I really want and I really appreciate your help. So click HERE to get there.

Picture by Ellen Nilsson
 
 
.

Kommentarer
Postat av: annika

Jaaa vad ska jag säga det känns dom om jag upprepar mig, men fy fan vad snygg du är!!! ;-) detta är nog min favorit bild.håller tummarna för dig i tävlingen! Kram och lycka till

Svar: Tusen tack fina fina du!! <3 KRAM!
Eleine

2013-11-27 @ 11:08:48
Postat av: annika

Jaaa vad ska jag säga det känns dom om jag upprepar mig, men fy fan vad snygg du är!!! ;-) detta är nog min favorit bild.håller tummarna för dig i tävlingen! Kram och lycka till

2013-12-03 @ 18:17:12
Postat av: annika

Jaaa vad ska jag säga det känns dom om jag upprepar mig, men fy fan vad snygg du är!!! ;-) detta är nog min favorit bild.håller tummarna för dig i tävlingen! Kram och lycka till

2013-12-04 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0