Unique Perfection Merch

Har ännu en rolig nyhet att berätta för er. Unique Perfection Merch svarade igår på mitt mejl jag skickade in till dem, det var en ansökan till deras modelluttagning, och de accepterade den. De har letat efter nya modeller, jag fick tips om dem, mejlade och jag fick svar någon timme senare samma dag! 

Jag kommer nu även att jobba tillsammans med Unique Perfection Merch vilket känns fantastiskt roligt. De har  lite annorlunda och väldigt roliga smycken och accessoarer. Ska bli riktigt roligt att få samarbeta! In på deras sida HÄR och gilla dem gärna!



I have some more great news to share with you sweet dolls. Unique Perfection Merch answered my email yesterday with my modelapplication, and they accepted it. They've been searching for new models, so a friend told me, I emailed them and got an answer after a few hours later the same day! 

That means I will also work for Unique Perfection Merch, which is an amazing feeling. They have some different and really funny jewelry's and acceossories. Gonna be so fun to work with them. Please visit their facebook page and give them a like HERE.
 
Me modeling for Pixelnörd.
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0