TESS ANDRÉA

© TESS ANDRÈA. Tess Waltenburg. 
 
Nu är jag redo för att berätta vad som händer imorgon.

Designer och klädesmärket TESS ANDRÈA kontaktade mig, och vi har bollat idéer fram och tillbaka och nu är vi redo. Imorgon blir det alltså en fotografering med TESS ANDRÈA's kläder. Blir ett samarbete mellan Eleine och märket, och jag är så otroligt stolt. De har fantastiska kläder, och bilderna lär ni få se snart. Ni som ännu inte upptäckt dessa alternativa kläder, klicka HÄR, de hade även en fashion show på Rockmässan 2013. Jag kommer helt enkelt köra på min egen tolkning av kläderna, väldigt Eleine, då de fungerar från allt till fashion till gothisk! Riktigt häftigt. Vi kommer ha med en superduktig makeup-artist, och det känns extra roligt då vi har riktigt snygga idéer på sminket. Ni får hänga med under dagen imorgon, kommer bli riktigt häftigt.



Now I'm ready to tell you guys what's up for tomorrow.

The designer and clothing label TESS ANDRÈA contacted me, and we're been sharing ideas for a little while, and not it will happen. Tomorrow we will do a photo shoot the Eleine as a cooperation with TESS ANDRÈA. I'm so proud of this, and the clothes are amazing. It won't take long until you'll get to see the pictures. Fory ou who haven't checked out the clothes yet, click HERE to get to their facebook page. They also had a fashion show at Rockmässan 2013. The clothes fits in to everything between fashion to goth, and I will make my versoin of 'em. Feels a little bit extra fun to, we will have a very talented makeup-artist with us tomorrow, it will be so cool. You have to stay updated during the day tomorrow.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0