Tavla

År 2011, när jag fyllde 21 år, fick jag en utav de finaste presenterna jag kan tänka mig.

Jag fick en otroligt vacker tavla som en konstnär vid namn Simon Vandetta målat till mig. Porträtt av en utav mina största inspirationer, Tony Kakko från Sonata Arctica, och varje gång jag tittar på den ser jag bara ren inspiration. Jag hittar rätt känsla direkt. Är så glad för den. 

Detta är mitt första hem där jag har plats till en så stor tavla, nu pryder den ena väggen i köket, himla vackert. Tack! 



Year of 2011, when I turned 21 years old, I got one of the most beautiful gifts I could imagine.

I got a beautiful painting from an artist named Simon Vandetta, and it's a portrait of one of my biggest inspirations in music, Tony Kakko from Sonata Arctica, and everytime I watch the painting I see pure inspiration. I find the mood for writing songs right away. So happy about it.

This is the first home that I have enough with space for it, so now it's in our kitchen. Thank you! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0