Surprise

Fick hem ett paket idag med lite smycken från Black Candy Alternative Fashion. Tack vare er är jag en utav dessa topp 5 som fortfarande är med i tävlingen. Alla har nu fått smycken, och ska plåtas var för sig i dem, och sedan kommer bilderna publiceras och två vinnare dras. Jag är så spänd! Tror det kommer bli fint. Ellen Nilsson kommer att fotografera mig i detta på måndag.. hoppas på att bilden kan få mig att bli en utav de två vinnarna!



Received a package with some jewelry's today from Black Candy Alternative Fashion. Thanks to you my sweet dolls I'm one of the top 5 that's still in the contest. All models have now received a set of accessories from them, and gonna make a photo shoot. Then the pictures will be published, and two winners will be announced. I'm so excited! Ellen Nilsson will do a photo shoot with me on monday with these jewelry's, and I hope our pic will make me on of the winners! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0