Purple

Jag är helt förälskad i färgen lila. Lila och svart är det som får mig att bli extra inspirerad. 

Hittade ett nagellack i den exakta lila nyansen jag var ute efter förra veckan. För en 20-lapp, fick jag med det hem, av märket Depend. Tips till er som vill ha de där mörka, gothiska naglarna men inte alltid behöva köra på svart. Nu väntar jag bara på att mina klor ska växa lite till, och inte brytas.



I'm totally in love with the color purple. Black and purple is the two colors this autumn/winter
that really inspires me.

I found a nailpolish in the exact purple color I was looking for last week. Costed 20SEK, and it's from the brand Depend. Just a little recommendation for you who wants those gothic nails, without always wearing the black nailpolist. Now I'm just waiting for my nails to grow longer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0