Photo shoot á la Goth - Done!

Då var vi färdiga för idag, och nu ska jag sätta mig ner och kika igenom allt material vi fick ihop. Ska lägga min gothiska touch på det hela. Vi hade bättre tur med vädret idag, väldigt skönt. Var dock rätt kallt, så hoppas att det går att fixa bort mina röda fingrar nu i efterbehandlingen, hehe!



Done for today, and now I'm gonna sit down and look through all the material. Gonna put my gothic touch on the pictures. We had better luck with the weather today, so that was nice. Was pretty cold though, so I hope I can retouch my red fingers, hehe!

 
 

Kommentarer
Postat av: Wellington Firmo

Ingenting jag säger kommer att vara lika vacker som du känner. Fan är inte en som har flera bilder med sin idol, inte den som har alla affischer, tidskrifter ... men det är han som älskar sin idol villkorslöst. Endast de som verkligen känner det, vet förstår. Det beundrar, respekterar, som framför allt vill se sin idol glad och strävar efter att se lyckan i hans idol. Rösta för att koka i utmärkelser, slåss, gråta ... och vinner! Kan ta, men övervinna. "Gud ger oss inte en börda som är större än vi kan bära", dvs, om vi har en dröm som ofta låter omöjligt, är det möjligt att få. Gud gav oss denna dröm, och det var inte förgäves.

Svar: Love, love, love!! <3
Eleine

2013-11-14 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0