Mörker

Det har känts som om klockan varit typ 21 i flera timmar. Haha, jag bara sitter och gäspar och försöker hitta energin för gymmet lite senare. Har köpt mig lite clementiner, ska smaska i mig några och piggna till för att orka gymma. Imorgon börjar en ny vecka, och jag är laddad. Tre plåtningar ska hinnas med, och jag känner mig som ett barn på julafton!
_________

Feels like the times been 21 for several hours, haha! I'm just sitting here, so tired, and trying to find that energy for the gym I need. I bought some clementines earlier, gonna eat one or two to get some energy! :)

Tomorrow a new week is kicking off. Three photo shoots is planned, and I'm feeling like a child on Christmas Eve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0